Gospelkoor.nl Is een TEAP divisie. TEAP is een exotisch artiestenmanagement uit Almere sinds 1985 in het vak. De diverse koren zijn door TEAP samengesteld of hebben zich bij ons aangesloten.Koren bestaan uit (semi)professionele zangers en zangeressen met uitstekende stemmen.
Het zijn goede solisten die ook samen in koor kunnen zingen hetgeen niet altijd vanzelfsprekend.

Koorleden zijn niet gebonden aan een bepaalde kerkgenootschap .Ze komen uit diverse kerkelijke stromingen waaronder EBG , RK , Pinksterzending, Maranatha.Uitsluitend ervaren , gedreven , zangers en zangeressen zie opgegroeid zijn in de kerk met kerkliederen van Johannes De Heer tot gospel en R&B. Het zijn niet allemaal stereotypen : donker, dik en Amerikaan.

gospelkoor_logo_kl

Wat kunt u verwachten van onze koren ? :

• Bezetting 1 tot 10 zangers/essen met pianist of klein trio.
  • Breed repertoire : zowel religieus als liefdesliederen bij bruiloften.
  • Engelstalige black gospel en negrospirituals .
  • Nederlandstalige kerkgezangen en Opwekkingsliederen.
  • U kiest het repertoire uit met eventueel een verzoeknummer.

Populair zijn de kleine koortjes met minstens 4 zangers en zangeressen begeleid door een pianist. Optreden kan in de intieme sfeer van bruidszaal of kerk met een gedempt volume
    Maar wel met expressie !Referenties genoeg .

• Gospelkoor.nl : Blijheid ,Bemoediging ,Bezinning , Bezieling, Black Gospel.

Wilt u contact