Wij Zijn

Gospelkoor.nl Is een TEAP divisie. TEAP is een exotisch artiestenmanagement uit Almere gestart in 1985.

De diverse koren zijn door TEAP samengesteld of hebben zich aangesloten.
Koren bestaan uit (semi)professionele zangers en zangeressen met uitstekende stemmen.

De koorleden behoren niet tot één bepaalde kerkgenootschap.
Ze komen uit diverse kerkelijke stromingen waaronder EBG, RK, Pinksterzending, Maranatha.
Uitsluitend ervaren, gedreven, zangers en zangeressen die opgegroeid zijn met de Christelijke normen en waarden.

Het zijn niet allemaal stereotypen : donker, dik en Amerikaan.
Populair zijn de kleine koortjes met minstens 3 zangers en zangeressen begeleid door een pianist.Wat kunt u verwachten van onze koren ? :
* Bezetting 1 tot 9 zangers/essen met begeleiding van pianist ,klein trio of mp3-speler.
* Breed repertoire : zowel religieus als liefdesliederen bij bruiloften.
* Engelstalige black gospel , negrospirituals en R&B.
* Nederlandstalig repetoire uit Kerkbundels,Johannes De Heer en Opwekkingsliederen.
* U kiest liedjes uit hun repertoire eventueel aangevuld met uw eigen verzoeknummers .

Optreden kan in de intieme sfeer van bruidszaal of kerk met een gedempt volume; maar wel met expressie!
Referenties genoeg .

Blijheid Bemoediging Troost